Semester och grodbloggar

Jag såg att jag hade 9 läsare nyligen trots att jag inte uppdaterat på en evighet. Kanske är det så att politiska blogginlägg har en bättre hållbarhet än exempelvis livsstilsbloggars inlägg? Jag vet inte. Jag har i alla fall varit upptagen med något så viktigt som semester. En weekend hemma hos mina föräldrar tillsammans med min flickvän. Tyvärr var inte ängarna och stigarna jag och flickvännen valde att vandra på utrustade med trådlöst internet så därför har det inte blivit någon tid över till bloggande. Hon har för övrigt en sån där eminent livsstilsblogg, eller ja, lite coolare är den. Det är nämligen en grodblogg. Och alla vet att grodbloggar är coola bloggar.

http://invisiblefrog.blogg.se/

Passa på att kolla in den. Om ni tröttnar på mina överseriösa inlägg.

 

Eftersom jag varit lite off från blogglivet så har jag inte hunnit hänga med i den politiska debatten riktigt. Fast jag vet inte om det är någonting negativt. Jag får uppfattningen om att en del bloggare ägnar sig mer åt att reagera på världsliga händelser och kommenterar det som råkar vara poppis just nu istället för att utforma en vision för hur man vill ha det istället. Men det är ju så lätt att bara klaga. Jag känner att jag gjort det lite väl mycket. Jag jobbar på att fundera fram nästa inlägg. Men det måste få ta tid att utforma visioner. För det är helt enkelt svårare än att kommentera vad någon annan gjort fel och inte gjort fel. När man måste komma med något eget, då är det svårt.

So... Stay tuned, helt enkelt. "Greater things are yet to come" så att säga.


Kommentarer
Postat av: grodlivet

Hej titta in på våran grodblogg, där vi två tjejer.Tar hand om grodor från ägget till storgroda!



Ha det bra!



www.grodlivet.blogg.se

2011-06-17 @ 11:59:27
URL: http://grodlivet.blogg.se/
Postat av: My Andersson

Hej! vad rolig dina poster är! lär med all säkerhet läsa dina inlägg igen. =P Ha en kul dag ;)

2011-06-29 @ 18:45:27
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0