Vad har ni emot mig, SvD?

SvD har under en period nu ägnat sig åt att radera mina välartikulerade och försiktiga kommentarer i sina kommentarsfält. Nu senast på en artikel om cykling. Jag skrev sådant provocerande och kränkande såsom att cyklister visst betalar kommunalskatt, att cykelinfrastrukturen bevisligen är usel och att hjälm som trafiksäkerhetsåtgärd visat sig vara verkningslöst. Jag vet. Om det fanns en topplista över näthatare så skulle jag vara nummer 1, eller? (not)

Jag publicerar kommentarerna via mitt facebook-konto. Jag går ut med namn och kontaktuppgifter. Jag skriver i regel med sansad ton och vad jag vet bryter jag inte mot deras regler. Dessutom är jag enligt deras regler själv fullt ansvarig för allt jag skriver. Jag fattar verkligen inte vad SvD har emot mig, men något är det. SvD får gärna kontakta mig, jag är ju som sagt öppen med vem jag är, och förklara. För jag upplever en osaklig censurering, att jag av något skäl diskrimineras och inte får uttrycka mig i deras kommentarsfält. Jag bryter inte mot deras regler. Så vad har ni emot mig, SvD? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0